Bo­liger og op­hold

Plejecenter Kastaniehaven består af 4 boenheder, aktivitets - og dagscenter og skønne udendørsarealer.

På Kastaniehaven lægger vi vægt på

  • at beboerne oplever tryghed, fællesskab og nærvær
  • at livet udfolder sig i og omkring hjemmet
  • at livet leves på beboernes præmisser
  • at tilværelsen her og nu tager udgangspunkt i det liv, man havde før man flyttede til Kastaniehaven
  • at beboerne er aktive i hverdagens gøremål i den udstrækning, de er i stand til det
  • at beboerne inddrages i beslutninger i og omkring det fælles liv i boenheden
  • at beboerne har mulighed for at vælge og fravælge aktiviteter og samvær både i og udenfor boenheden

Det betyder, at personalet

  • møder beboerne både individuelt og i grupper
  • lytter til beboernes ønsker og behov
  • inspirerer til deltagelse i dagens gøremål
  • involverer sig i den livsverden som beboerne har med sig
  • støtter beboerne i at livet kan leves i de vågne timer

Information om bolig på Kastaniehaven

  • Planskitse enkeltbolig

  • Planskitse ægteparbolig

  • Information fra A til Å

    Med denne oversigt med nøgleord vil vi gerne forsøge at guide nye beboere og pårørende igennem de mange forskellige spørgsmål, der dukker op, når man skal flytte til et plejecenter og dermed skal have en ny bolig.

     

    Aktiviteter i Centret

    Der henvises til pjece fra centret, der udkommer hvert halve år med nyt aktivitetsprogram. Beboere er altid velkomne til at deltage i aktiviteterne, der tilrettelægges i centret og der er ofte aktiviteter, der er forbeholdt beboerne. Eksempler på aktiviteter: stolegymnastik, Vild med Dans, gudstjeneste, bankospil m.m.

    Ligeledes annonceres aktiviteter via skærme i alle husene.

    Antenne – Norlys

    Der tilmeldes og afmeldes TV-pakke via Norlys.

    Kontakt udbyder for mere information – 88303030.

    Apotek

    Bestilt medicin leveres fra Give Apotek, hvis ikke andet er aftalt. Pårørende er velkomne til selv at afhente bestilt medicin. Afregning for medicin anbefales tilmeldt PBS, så det kører automatisk.

    Aviser

    Kastaniehaven holder ikke avis. Man kan holde sin egen avis/ugeblade eller man kan i bo-enheden blive enige om i fællesskab at holde avis/ugeblade. I tilfælde af sidstnævnte vil udgiften blive betalt af den fælles aktivitetskasse.

    I KastaniehaveCentret abonneres på VAF og avisen er til fri afbenyttelse af alle brugere, der kommer i centret.

    Beboer- og aktivitetskonto oprettet af KastanieRådet

    Til fællesbestemte udgifter i husene betaler hver beboer 150-200,- kr til en fælles aktivitetskonto, der administreres af KastanieRådet. Midlerne anvendes til formål, som ikke dækkes af offentlige midler/tilskud.

    Beløbet dækker forskellige fælles udgifter, herunder fast bidrag til aktiviteter i Centret, fælles anskaffelser, udflugter mv.

    Boligydelse

    Det er muligt at søge boligydelse. Borgerservice er behjælpelige hermed. Yderligere vejledning og information fås via dette link: https://www.borger.dk/bolig-og-flytning/Boligstoette-oversigt

    Brugerbestyrelse

    Som et projekt fra 2023-2024 har Kastaniehaven en etableret brugerbestyrelse bestående af pårørende, beboere, brugere af dagscentret, Ældrerådet, frivillige, medarbejdere og ledelse.

    For mere info se hjemmesiden, opslag i indgangspartier eller opslag i dagcentret.

    Cafe i Kastaniehaven

    Caféen har åbent mandag til torsdag fra kl.9 til kl.14.30 og om fredagen kl.9 til kl.14.

    Beboere og pårørende er meget velkomne til at aflægge cafeen et besøg, og der modtages også gerne bestillinger i forbindelse med besøg hos beboeren. Det er også muligt at bestille særlige traktementer i forbindelse med fødselsdage og andet.

    Kontakt personalet i cafeen for nærmere aftale.

    Det er muligt at leje lokaler i centret udenfor åbningstiden til afholdelse af f.eks. fødselsdag.

    Cafeen indbyder jævnligt til brunch og lignende arrangementer og pårørende er altid velkomne til at deltage.

    Dyner, puder og sengelinned

    Der medbringes eget sengelinned, samt gerne ekstra dyne og pude samt sengetæppe el. lign.

    Dør til lejlighed

    Når der sker indflytning udleveres nøgler og 1 brik til lejligheden. Derudover kan det udlevere nødkald låse døren op til egen lejlighed, når beboeren nærmer sig døren. Døren er per automatik låst, når den er lukket. Personalet, der skal hjælpe, kan altid låse op til lejligheden.

    Der kan udleveres en ekstra brik ved kontakt til assisterende leder Louise Madsen.

    E-mail informationer pårørende

    Vi benytter at sende overordnet information til pårørende via mails.

    Pårørende, der ønsker at modtage information fra Kastaniehaven bedes oplyse mailadresse til bo-enheden.

    FaceBook

    Kastaniehaven har en profil på Facebook.

    Det er muligt at følge med i livet på Kastaniehaven ved at følge siden: Plejecenter Kastaniehaven Give

    Flag

    I gårdhaven tilknyttet hver bo-enhed er der en flagstang, og der flages almindeligvis altid ved fødselsdage, men aldrig uden beboerens samtykke.

    Ligeledes flages ved dødsfald efter aftale med familien.

    Flytning af adresse

    Der skal ændres adresse til den nye adresse på Kastaniehaven via Borgerservice. Det kan ske elektronisk på følgende adresse:

    http://www.vejle.dk/Borger/Bolig-og-byggeri/Flytning-og-folkeregister.aspx

    Fodpleje

    Der er tilknyttet fodplejere, der kommer på Kastaniehaven efter aftale. Personalet kan vejlede om tidspunkter.

    Forplejning – fuld kost

    På Kastaniehaven sikrer personalet, at beboeren tilbydes varierede og ernæringsrigtige måltider i det daglige. Der gøres noget særligt ud af højtider.

    Måltiderne tilberedes direkte i den enkelte bo-enhed. Beboerne inddrages i menuplanlægning, borddækning og afrydning i det omfang, de formår og ønsker.

    Betaling af madservice reguleres årligt af Vejle Kommune, som også opkræver betalingen. Betalingen tilmeldes PBS ved første betaling ved udfyldelse på aftalekortet.

    Fravær refunderes efter 1 hel kostdag, f.eks. ved indlæggelse på sygehus eller ophold andet steds.

    Det er muligt for pårørende at spise med ved måltider. Vi beder om at det aftales med personalet i bo-enheden, hvis der er ønske om at spise med. Der betales for de enkelte måltider j.fr. priser i Vejle Kommune. Der betales direkte til boenheden, som skal sørge for afregning i caféen. Det er også muligt at betale via mobilepay.

    Forsikring

    Det anbefales, at man bibeholder en almindelig ansvars- og indboforsikring, når man flytter i plejebolig. Kastaniehaven har ingen forsikring, der direkte dækker tab eller skade hos den enkelte beboer.

    Centerleder kontaktes, hvis personalet drager skade på genstande i lejligheden. Herefter inddrages forsikringsafdelingen ved Vejle Kommune, som træffer afgørelse i de enkelte sager.

    Foto – tilladelse til brug af foto og video

    På Kastaniehaven tages der mange billeder og de er med til at fortælle historier fra hverdagen. Billeder benyttes f.eks. til KastanieAvisen, til hjemmesiden og til Facebook.

    Den enkelte beboer skal tage stilling til, om man selv ønsker at være centralt på billeder. Hvis man ikke ønsker at være centralt på billeder, respekteres det.

    Blanketten ”Samtykke til brug af foto og video” skal udfyldes og afleveres til personalet, hvorefter den gemmes i borgerens elektroniske journal eller i printet form i boenheden.

    Frisør

    Hos personalet kan du høre nærmere om, hvem, der tilbyder ydelser og hvordan, der bestilles tid.

    Frivillige

    På Kastaniehaven er der tilknyttet en række frivillige, som hver på deres måde er med til at berige hverdagene her.

    Der er bl.a. frivillige handymænd og frivillige, som hjælper på gåture i området eller som hjælper ved sang- og musikeftermiddage.

    Pårørende indgår også ofte som frivillige hjælpere i forskellige sammenhænge. Spørg evt. personalet.

    Gæster

    Når man bor i lejlighed på Kastaniehaven, råder man over egen bolig og gæster er naturligvis velkommen præcis som i enhver anden privat bolig. 

    Handicapbus- KastanieBussen

    Kastaniehaven har en bus, som vi ofte benytter til ture til nærområdet. Dette betales der ikke ekstra for. Bussen drives til dels for midler fra aktivitetskasser og udlejning.

    Pårørende kan efter instruktion om sikkerhed og fastspændning, leje bussen. Ved ønske om lån af bussen, kontaktes Centerleder.

    Helbredsoplysninger

    Ved indflytning på Kastaniehaven har personalet brug for at få indsigt i helbredsoplysninger. Beboeren bliver derfor bedt om at give samtykke til pleje og behandling i forbindelse med indflytning på Kastaniehaven. Der er separat samtykkeerklæring til dette i indflytningsmappen.

    Hjemmeside til Kastaniehaven

    Kastaniehaven er en del af Velfærdsforvaltningen - Senior i Vejle Kommune og har egen hjemmeside:

    http://www.kastaniehaven.vejle.dk

    Hjælpemidler

    I hver lejlighed er der en plejeseng med madras.

    Lejligheden er klargjort med loftsskinner, så der let kan installeres lift, hvis der er behov for det. 

    Alle hjælpemidler, der er bevilliget, skal medbringes ved indflytningen.

    Husleje- og lejekontrakt

    Det er Give Boligforening, der ejer bygningerne, og Domea står som administrator. Huslejekontrakt fremsendes fra Domea, og det er hertil huslejen skal betales. I huslejen er der indregnet en række udgifter til drift af boligen. Herudover skal der betales til el, vand og varme. 

    Der beregnes et fast beløb til vand, el og varme i boligen, som betales aconto. Aflæsningen foregår elektronisk og reguleres årligt.

    Øvrige forhold fremgår af lejekontrakten.

    Husråd - indflydelse

    I hvert hus deltager 2 pårørende sammen med beboere og personale i et lokalt husråd, der skal sikre den daglige indflydelse.

    Indflytning

    Som ny beboer inviteres man til en indflytningssamtale sammen med pårørende, kontaktteamet og eventuelt andet relevant fagpersonale. Under samtalen tales bl.a. om gensidige forventninger mellem beboer, pårørende og personale, og beboeren opfordres til at fortælle mere om sit hidtidige liv, samt mål og ønsker om fremtiden, så der kan støttes bedst mulig op omkring den enkelte.

    Tidspunkt for samtale aftales med kontaktpersonerne i den boenhed, hvor man tilbydes bolig.

    Efter ca. 3 måneder er der mulighed for en opfølgende samtale. Kontaktteamet vil løbende sikre, at der følges op på aftaler.

    Kaldeanlæg

    Den enkelte beboer visiteres som minimum til bærbar nødkald.

    Andre kald og sensorer kan etableres, hvis fagligt relevant.

    KastanieAvisen

    4 gange om året udkommer KastanieAvisen, der bliver skabt af små indlæg fra beboere, pårørende og personale. Avisen fortæller om årets gang, og der vises mange billeder, som fortæller om oplevelserne. Avisen bliver bragt på hjemmesiden og Facebook, samt sendes til pårørende, som har opgivet deres mailadresser.

    KastaniehaveCentret

    Centret har åbent i hverdagene i tidsrummet 9.00 – 15.30, dog lukkes kl. 14.00 om fredagen. Program for aktiviteter udkommer 2 x årligt. Desuden annonceres mange aktiviteter på infoskærme i husene. Alle er meget velkomne til at deltage i aktiviteter i Centret.

    KastanieRådet

    (Beboer/pårørenderåd)

    Rådets formål:

    ·        At medvirke til at få ”Kastaniehaven” til at udvikle sig i overensstemmelse med brugernes ønsker og interesser i et venligt, varmt og engagerende miljø.

    ·        At sikre dialog og samarbejde mellem den frivillige indsats og kommunens indsats på Kastaniehaven.

    ·        Indgå i et konstruktivt og koordinerende samarbejde med den daglige leder og medarbejdere.

    ·        At tage emner, som har betydning for beboernes og brugernes daglige færden, op til debat.

    ·        At øge udbud af aktiviteter og omfang af service for beboere, brugere og frivillige ud over den indsats, kommunen har fastlagt.

    ·        At sikre brugerne størst muligt ansvar for og indflydelse på udformningen af centrets generelle tilbud.

    ·        At varetage beboernes interesser/behov i samarbejde med husrådene

    Klippekort

    Med klippekort, som beboere på plejecentre i Vejle Kommune tildeles automatisk ved indflytning, kan beboeren få en halv times ekstra hjælp om ugen, som de selv bestemmer over og som planlægges i samarbejde med plejepersonalet. Eksempler på aktiviteter kan være samvær, et ekstra bad, gåtur, spil, ledsagelse til arrangementer eller ekstra rengøring. Beboeren kan højst spare op til tre timers ekstra samlet hjælp hver 6.uge. Spørg gerne personalet for mere information.

    Kontaktteam

    Som beboer tilknyttes man et kontaktteam. Kontaktteamet støtter og hjælper beboeren med at finde sig tilrette og følger op på aftaler, der har betydning for den enkelte. Sammen med kontaktteamet er det også muligt at få støtte til at forfølge drømme og ønsker til oplevelser i hverdagen, og om muligt at realisere drømmene.

    Laborant - blodprøvetagning

    Hvis en beboer er ordineret blodprøvekontrol kommer der en mobil laborant til boligen, så borgeren undgår at skulle transporteres til lægehuset.

    Leje af lokaler i Centerbygningen

    I forbindelse med fødselsdage eller andre familiebegivenheder, kan det være rart at holde festen tæt på beboerens bolig, således at også beboere med få kræfter kan deltage.

    Henvendelse i Centret vedr. leje af lokaler udenfor normal åbningstid.  Cafeen kan være behjælpelig med forplejning, men ellers henvises til steder, der tilbyder madudbringning.

    Lejlighedens udstyr

    I lejligheden er der et mindre tekøkken med kogeplader og køleskab.

    Der er ligeledes et mobilt klædeskab, som kan fungere som rumdeler.

    Hver lejlighed har egen terrasse og beboerne er velkomne til at indrette sig med krukker, blomster og havemøbler mv., som passes af beboeren og pårørende selv.

    Leve- og bo

    Kastaniehaven består af 4 huse og en centerbygning. Hvert hus er en samlet enhed, som præges af de beboere, der bor der. Fordelt på de fire boenheder er der tilsammen 77 lejligheder. Der er er ægteparboliger i hus 10,14 og 16 (er lidt større end øvrige).

    Beboerne deles om et fælles areal, der består af dagligstue, køkken, vaskeri mv.

    Fællesskabet i dagligdagen tager sit udgangspunkt i og omkring fællesrummene, hvor også maden bliver tilberedt i samarbejde med beboere, der kan og ønsker at deltage heri.

    I hvert hus tilberedes maden i det ene køkken og dagligstuen er omdannet til spisestue. Den anden dagligstue benyttes til mange andre fælles aktiviteter, herunder stolegymnastik, sangeftermiddage etc.

    Licens – TV

    Der betales TV-licens, som i alle andre boliger. Som pensionist er det muligt at søge om nedsættelse af licensen.

    Betingelserne for at få nedsat licens er, at man modtager folkepension eller førtidspension, og samtidig har en personlig tillægsprocent på 100.
    Kommunen beregner tillægsprocent ud fra den enkeltes økonomi, og det fremgår af pensionsmeddelelsen.
    Det er den personlige indkomst, der er afgørende for, om der kan fås nedsat licens.

    Livshistorie

    Beboere og deres pårørende opfordres til at fortælle og gerne skrive lidt om beboerens liv og virke, så personalet får kendskab til de forhold, der har haft særlig betydning og som beboeren ønsker, der skal være kendskab til. I indflytningsmappen vedlægges pjecen ”Livshistorie”.

    Læge

    Lægehuset i Give er tilknyttet som fasttilknyttede læger på Kastaniehaven. Ved behov for evt. følgeskab til læge eller speciallæge opfordres pårørende til at hjælpe. Det er undtagelsen, at personalet har mulighed for at følge beboere til læge etc.

    Lån af fællesareal i boenheden

     

    Dele af fællesarealet kan lånes ifm. mindre private begivenheder for beboeren.

    Der skal tages hensyn til de andre beboere ved afholdes af arrangementer.

    Og skal altid aftales med personalet inden man planlægger noget.

    Medicin

    Personalet hjælper den enkelte beboer med administration af medicin og sørger for, at der bestilles medicin.

    Menuplan

    I hvert hus kan beboerne komme med ønsker og forslag til retter de ønsker på menuplanen.

    Den varme mad serveres enten til middag eller aften.

    Hvis man er småtspisende, tilberedes særlig ernæringsrige måltider, hvis beboeren ønsker det.

    Har man brug for mad i en særlig konsistens tilrettelægges en særlig menu.

    Der er kostfagligt personale ansat på Kastaniehaven til vejledning og rådgivning.

    Møblering af lejligheden

    Lejligheden udgør det helt private område, hvor det er den enkelte beboer, der bestemmer. Indretningen af lejligheden besluttes af den enkelte beboer i samråd med pårørende. Lejligheden er udstyret med en plejeseng med madras, mobilt køkkenmodul, vasketøjskurv på hjul, affaldsspand og et mobilt klædeskab, der kan anvendes som rumopdeler. Gardiner, ekstra lamper mv. skal man selv sørge for.

    Ved særlige behov for pleje eller forflytninger med b.la lift og lign. vil 

    beboere og pårørende blive kontaktet mht. eventuel ommøblering i lejligheden.

    I valg af møbler og indretning er det vigtigt at tage højde for at personalet, som gør rent kan komme let til alle overfalder, der skal rengøres.

    Har borgeren ikke et behov for at have plejeseng, så er det vigtigt at pointere at personalet, som gør rent ikke flytter beboerens seng ved rengøringen under sengen. Ej heller rengøres sengen eller sengetøjet skiftes, hvis det ikke er ergonomisk forsvarligt for personalet.

    Nøgler

    Ved indflytning udleveres nøgler af Domea.

    Der aftales indflytningstidspunkt med Domea, der udleverer nøgler, samt syner lejligheden sammen med den nye lejer.

    Nøglen er til postkassen og værdiskab.

    Det skal understreges, at personale ikke kan benytte deres nøgle til værdiskabet.

    Omsorgstandpleje

    Det er muligt at blive tilknyttet omsorgstandplejen, hvis man ikke er i stand til at benytte den tandlæge, man hidtil har benyttet. Undersøgelse kan foregå på plejecenteret eller i tandklinikken. Behandling foretages i tandklinikken. For at kunne deltage i omsorgstandplejen skal man være visiteret hertil. Der er en mindre egenbetaling og beløbet dækker al behandling og opkræves en gang årligt.

    Personale i Kastaniehaven

    Personalet på Kastaniehaven er primært uddannet som social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter.

    Til hvert hus er tilknyttet 15-16 medarbejdere i alt, som dækker vagter fra kl. 7 om morgen til kl. 23.15 om aftenen. Nattevagten varetages hver nat af 2 medarbejdere, der varetager opgaver i alle 4 boenheder.

    Der er desuden ansat aktivitetsmedarbejdere, fysioterapeut, ergoterapeuter, sygeplejersker, pædagoger og husassistenter.

    Diætist, musikterapeut og demenskonsulent er desuden tilknyttet stedet.

    Post

    I indgangspartiet til hver boenhed er der postkasser til hver lejlighed, som beboeren eller pårørende administrerer.

    Pårørende

    Når en beboer flytter ind i Kastaniehaven, er det også familien, der får et nyt hjem. Vi vil opfordrer meget til, at man fortsætter med at komme og deltage i beboerens liv på samme måde, som man har gjort hidtil. Det er vigtigt for os at få et godt samarbejde med pårørende, og det er en fælles indsats at støtte beboeren til at få gode hverdage.

    Rengøring i lejligheden

    Rengøring i lejlighederne sker med udgangspunkt i Vejle Kommunes standard for rengøring. Det betyder, at rengøring finder sted hver 14. dag i den visiterede tid hertil. Pårørende er til hver en tid velkomne til at give en hånd med rengøring i deres ældres lejlighed, uden at føle ”de går personalet i bedene”. Det vil være en stor hjælp.

    Vi opfordrer til at inventaret er rengøringsvenligt og at lejligheder er ryddelig inden rengøringen.

    Rengøringsmidler og -remedier betales over servicepakken til Vejle Kommune.

    Vi opfordre til at beboere og/eller pårørende deltager på de fælles hovedrengøringsdage i boenheden, da rengøringen Kastaniehaven fortager ikke er hovedrengøring af lejlighederne.

    Rygning

    Alle indendørs fælles arealer i Kastaniehaven er røgfrit område, men i lejligheden er det den enkelte beboer, der bestemmer. Dog beder vi om, at der ikke ryges, når der skal ydes hjælp, og at der er luftet ud inden personalet skal opholde sig i lejligheden i længere tid.

    Endvidere vil der være brug for, at beboeren selv bekoster ekstra (hoved)rengøring af lejligheden 2 x årligt af hensyn til indeklimaet og lugtgener. Personalet er behjælpelige med at få bestilt ekstra rengøring, der således betales af beboeren.

    Servicepakke

    Ved indflytning udfyldes Aftalekort til Vejle Kommune.

    Se særligt skema, der udfyldes og underskrives, og efterfølgende er den underskrevne aftale baggrund for opkrævning af betaling for mad og rengøringsartikler.

    Priser for mad- og servicepakke fastsættes 1 x årligt af Seniorudvalget i Vejle Kommune.

    Sygepleje

    Beboerne visiteres til ydelser efter sundhedsloven, og opgaverne varetages primært af social- og sundhedsassistenter i tæt samspil med sygeplejersken, der er tilknyttet stedet.

    Telefon

    I hver lejlighed er der kombineret telefon- og antennestik.

    Norlys leverer ydelserne i samarbejde med Give Antenneforening.

    Kontakt udbyder Norlys for mere information eller spørgsmål.

    Der er mulighed for at have egen computer i lejligheden med internetopkobling. Se under ”Antenne” og ”Wifi”.

    Tilkøbsydelser

    Tilkøbsydelser er ydelser, som ikke er en del af den hjælp, som borgeren allerede modtager, men som borgeren kan vælge selv at betale for.

    I forhold til rengøring gælder det, at det serviceniveau, som kommunen har fastsat i forhold til den enkelte borgers behov, fortsat bliver overholdt. Ekstra rengøring er et supplement, som borgeren kan tilkøbe.

    Der er andre eksempler på tilkøbsydelser og der kan rekvireres en folder med yderligere oplysninger. Kontakt Centerleder ved ønske om flere informationer.

    Træning

    I hverdagen er der mange muligheder for at bruge kroppen og vedligeholde funktioner og færdigheder. Egentlig træning med hjælp af terapeuter er også en mulighed.

    Ved indflytningen på Kastaniehaven, vil terapeuter i samspil med borger vurdere evt. træningspotentialer. Der er ansat en fysioterapeut og flere ergoterapeuter på Kastaniehaven og de vejleder både om træning og hjælpemidler.

    Tøjvask

    Tøjvask sker i vaskeriet, hvor hver beboer har eget vaskekort, der aflæses elektronisk, når vaskemaskinerne benyttes.

    Afregning sker sammen med huslejebetaling.

    Det anbefales, at der i lejligheden er et vasketøjsstativ, så tørring af tøj kan ske på badeværelset eller på egen terrasse.

    Beskadiget tøj eller bortkommet tøj er alene et anliggende mellem beboer og dennes forsikringsselskab, og erstatning påhviler således ikke Vejle Kommune.

    Varmetillæg

    Det er muligt at søge om tilskud til varme via pensionslovgivningen. http://www.vejle.dk/Borger/Aeldre-og-pension/Pension-og-efterloen/Personligt-tillaeg.aspx

    Værdiboks og opbevaring af penge

    I hver lejlighed er der en værdiboks, som der kun er adgang til med nøgle udleveret til den enkelte beboer.

    Vi opfordrer til, at der ikke opbevares større beløb eller smykker i boksen.

    Der er ikke mulighed for at opbevare kontante beløb og smykker andre steder i Kastaniehaven.

    WIFI/trådløs internet.

    Beboere, der benytter internet skal altid selv have internetforbindelse i lejligheden.

    Ydelser efter serviceloven

    Den hjælp beboeren modtager sker i henhold til Vejle Kommunes Indsatskatalog.

Ønske om at flytte i plejebolig

Det er igennem Myndighedsafdelingen du har mulighed for at søge om bolig på et plejecenter.

Meld flytning

Flytter du ind på Kastaniehaven husk da at meld, at du flytter i Danmark

Boenhed gang
Boenhed have